Oferta
![Obsługa prawna](edc_media/Lite/Item-0014/MainImage/380x260mCROPcFFFFFF.jpg)
Obsługa prawna
- pozyskiwanie numeru REGON i NIP oraz otwarcie rachunku bankowego dla nowo powstałych Wspólnot Mieszkaniowych
- opracowywanie treści projektów uchwał oraz innych dokumentów Wspólnoty (Regulamin Porządku Domowego, Regulamin Rozliczania Mediów, Regulamin Windykacji itp.)
- weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego lokali i nieruchomości wspólnej na podstawie księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości
- współpraca z radcami prawnymi (Zarządca nie ponosi kosztów wynikających ze zlecenia prac podmiotom zajmującym się profesjonalną obsługą prawną)
![Obsługa techniczna](edc_media/Lite/Item-0015/MainImage/380x260mCROPcFFFFFF.jpg)
Obsługa techniczna
- przechowywanie dokumentacji technicznej nieruchomości, prowadzenie książki obiektu budowlanego
- zlecanie obowiązkowych kontroli technicznych nieruchomości i jej wyposażenia (okresowa kontrola stanu technicznego obiektu budowlanego, okresowa kontrola przewodów kominowych, okresowa kontrola wentylacji mechanicznej, przegląd Systemu Sygnalizacji Pożaru, przegląd systemu oddymiania, przegląd oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, kontrola systemu detekcji tlenku węgla i LPG, przegląd hydrantów oraz podręcznego sprzętu gaśniczego, przegląd pożarowych wyłączników prądu, przegląd bram garażowych, 5-letni przegląd elektryczny i budowlany, comiesięczny przegląd wind), realizacja zaleceń z przeprowadzonych okresowych kontroli
- określanie zakresu niezbędnych prac inwestycyjnych i ich szacunkowa wycena
- organizowanie interewencyjnych napraw bieżących
- organizowanie i koordynacja prac remontowych i modernizacyjnych nieruchomości wspólnej (począwszy od uzyskania zgody Wspólnoty wyrażonej w drodze głosowania nad uchwałą, poprzez zlecenie opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej, uzyskanie wymaganych prawem zgłoszeń/pozwoleń na budowę, przeprowadzenie konkursu ofert w celu wyboru wykonawcy, zlecenie nadzoru inwestorskiego, kończąc na protokolarnym odbiorze prac)
- koordynowanie zabezpieczania i usuwania awarii technicznych nieruchomości wspólnej
![Obsługa administracyjna i obsługa bieżącej eksploatacji nieruchomości wspólnej](edc_media/Lite/Item-0016/MainImage/380x260mCROPcFFFFFF.jpg)
Obsługa administracyjna i obsługa bieżącej eksploatacji nieruchomości wspólnej
- prowadzenie i aktualizacja ewidencji lokali oraz danych właścicieli lokali (dane osobowe, dane kontaktowe, udział w nieruchomości wspólnej, liczba osób zamieszkująca gospodarstwo domowe itp.)
- zwoływanie zebrań sprawozdawczych Wspólnot Mieszkaniowych co najmniej raz w roku, nie później niż do końca pierwszego kwartału każdego roku kalendarzowego – poinformowanie właścicieli lokali o terminie, miejscu i porządku obrad
- przygotowywanie dokumentów na zebranie sprawozdawcze (sprawozdanie z zarządu nieruchomością wspólną, zestawienie projektów uchwał)
- wybór usługodawców w drodze konkursów ofertowych, negocjowanie warunków zawieranych umów oraz kontrola prawidłowości wykonywanych umów w zakresie usług świadczonych na rzecz Wspólnoty (ubezpieczenie majątkowe i OC Wspólnoty, utrzymanie czystości, pielęgnacja zieleni, odśnieżanie, konserwacja, pogotowie techniczne, monitoring, serwis instalacji domofonowej, serwis anten zbiorczych, serwis bram garażowych i ogrodzeniowych itp.) oraz ich rozwiązywanie w przypadku nienależytej realizacji
- przeprowadzanie/zlecanie bieżącej konserwacji elementów nieruchomości wspólnej
![Obsługa finansowo-księgowa](edc_media/Lite/Item-0017/MainImage/380x260mCROPcFFFFFF.jpg)
Obsługa finansowo-księgowa
- prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów zarządu nieruchomością wspólną,
- pobieranie i rozliczanie zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną, zaliczek na fundusz remontowy, zaliczek na fundusze celowe, zaliczek na pokrycie kosztów dostawy mediów do poszczególnych lokali
- sprawdzanie prawidłowości otrzymywanych od usługodawców faktur i rachunków oraz dokonywanie płatności na rzecz kontrahentów
- szacowanie wysokości miesięcznych zaliczek na poczet pokrycia kosztów dostawy mediów (każdorazowo po dokonaniu rozliczeń mediów)
- udzielanie właścicielom lokali bieżącej informacji na temat aktualnego salda danego lokalu mieszkalnego
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych Wspólnoty Mieszkaniowej
- przygotowywanie rocznych planów gospodarczych zarządu nieruchomością wspólną
- zapewnienie opłacania podatków, ubezpieczeń i innych opłat publicznoprawnych przypadających na nieruchomość wspólną (w przypadku gdy nie są one pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali)
- prowadzenie windykacji przedsądowej (wysyłanie powiadomień o zaległościach, wezwań do zapłaty), kierowanie spraw windykacyjnych na drogę postępowania sądowego i komorniczego (we współpracy z kancelarią prawną, Zarządca nie ponosi kosztów wynikających ze zlecenia prac podmiotom zajmującym się profesjonalną obsługą prawną)
![Usługa internetowa LokaleNet firmy MMSoft](edc_media/Lite/Item-0018/MainImage/380x260mFILLcFFFFFF.jpg)
Usługa internetowa LokaleNet firmy MMSoft
Udostępniamy też właścicielom lokali usługę internetową LokaleNet firmy MMSoft, umożliwiającą mieszkańcom na bieżąco dostęp do serwisu administracyjnego. Usługa umożliwia m.in.:
- dostęp do bieżących informacji dotyczących funkcjonowania wspólnoty mieszkaniowej,
- sprawdzenie salda danego lokalu (sumarycznie lub z wyszczególnieniem wszystkich naliczeń, rozliczeń i wpłat),
- przeglądanie wykazu opłat na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością przypadających na dany lokal,
- sprawdzanie ostatniego rozliczenia opłat,
- przeglądanie historii odczytów urządzeń pomiarowych danego lokalu,
- głosowanie przez Internet pod uchwałami Wspólnoty Mieszkaniowej (po uprzednim przyjęciu uchwały w trybie tradycyjnym dopuszczającej dodatkowy sposób indywidualnego zbierania głosów poprzez głosowanie drogą elektroniczną).
« poprzednia | 1 | następna » |